woensdag 11 april 2012

Complimenten

Wat een complimentjes heb ik gekregen voor mijn taart (het eindwerkstuk van een cursus) en voor het Argyle vest. (Het vest staat ook op de link your stuff van Annemarie.)
Ik ga er gewoon een beetje van blozen.

Eerst de taart. Die is gemaakt voor de eindopdracht van de taarten versiercursus die ik volg. Als je taarten bakken en opmaken leuk vindt dan is dit echt een aanrader. Alle onderdelen zijn zelf gemaakt. Ik heb de taart inmiddels al op andere websites ook gespot. En dan bedoel ik niet mijn taartenblog :-).


De bloemetjes zijn van royal icing (spuitwerk) en fondant (modelleren). De taart is een biscuit gevuld met sinaasappel / mandarijn merengue crème en afgestreken met citroen merengue crème. De bekleding is fondant. Die bestel ik wit en kleur ik zelf. Het is even werk, maar dan wordt het ook zoals je zelf wil. In dit geval: gemarmerd.

Het vest stond al in een aantal berichtjes. Ik draag het met plezier. De speciale speld heb ik nog niet. Misschien een moderne Zeeuwse knop.


Alle dames (en de heer) die hebben gereageerd: dank! Het is geweldig leuk om zulke complimenten te krijgen.

Geen opmerkingen: